December 06, 2010

Agent - Taman Tampoi Utama, Johor Bahru

Kepada semua..


Kini agen Black Garlic berada di kawasan Taman Tampoi Utama, Johor Bahru. Bagi yang berada di sana, boleh dapatkan Black Garlic anda dari:


Encik Nizar
019-7340912
nezzar03@yahoo.co.uk


Encik Nizar ni pada awalnya hanya beli Black Garlic ni untuk kegunaan sendiri. Sekarang, alhamdulillah dia bertambah sihat. Anda boleh hubungi Encik Nizar untuk maklumat lanjut.


Terima Kasih


............................................................................................................




To all of you


Now we have a new agent in Taman Tampoi Utama, Johor Bahru. So, for those who lived there and the neighborhood nearby, feel free to contact him for more info.


Mr Nizar - 0197340912
Email - nezzar03@yahoo.co.uk


Initially, Mr Nizar just consumed Black Garlic for himself. Now he's one of our agent and you can contact him to know more about his experience.


Thank you

2 comments:

  1. boleh x mintak nizar post kn testimonial??

    ReplyDelete
  2. saya gunakan black garlic sbg makanan tambahan utk meningkatkan kecergasan dan elakkan keletihan memandangkan waktu bekerja saya yg panjang..setakat ni Alhamdulilah..sekarang ni pun saya dah syorkan pada ibu saya bila saya lihat kesan positif mereka yg dh menggunakannya memandangkan ibu saya pun ada penyakit yg berkaitan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...